fredag 24. august 2012

Tv benk

Vi var veldig usikre på hva slags tv benk vi ville ha. Beholde den gamle vi hadde eller kjøpe ny?
Valget falt på å lage selv etter inspirasjon fra en bloggen  bengtgarden
Vi har en gammel lack hylle fra Ikea som jeg vurderte om jeg skulle kaste, men etter at jeg kom over den bloggen så bestemte vi oss for å pakke den inn i terrassebord. Hyllen malte jeg hvit inni og på ytterkantene. Skrudde på terrassebordene over, under og på siden. Så 2 lag med interiørbeisen Drivved. 6 hjul fra Clas Ohlson.
Nå står den til tørk. Gleder meg til jeg kan trille den på plass og sette Tvn oppå.
Skal oppdatere med bilde når den hhar funnet sin plass


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid å legger igjen spor på min blogg! Ønsker deg en fin dag videre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...