fredag 24. august 2012

Vaskerommet

Vaskerommet har fått en forandring.
Jeg har fjernet skapet som opprinnelig stod der med et bruktskap som jeg skal bruke til sengetøy og diverse. Jeg byttet ut knottene på skuffene og satte inn noen hvite som henger.



Har satt opp hylleplater på veggen over der vaskemskinen skal stå. Malte hobbyplatene med drivved beis. Nederste platen blir en form for benkeplate. Det blir også stelleplassen til Maya.

Mellom hylleplaten og benkeplaten har jeg festet en snor. Med treklypene kan jeg henge opp småting som tørkler, smekker og sokker.

Fant også inspirasjon på bloggen  www.draumesider.blogspot.no  om eplekasse hylle.
Jeg fant ingen eplekasser så jeg snekret min egen.
Jeg fikk alt kappet opp i riktig lengde da jeg handlet inn planker så det var bare å sette den sammen.
Hylla skal flyttes inn på badet. På den ene enden har jeg festet knagger til å henge opp badehånkler og inni har jeg satt i hylleplater. Hyllen fikk en omgang med interiør beisen kullsort. Hjulene er kjøpt på Clas Ohlson

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid å legger igjen spor på min blogg! Ønsker deg en fin dag videre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...