lørdag 28. september 2013

Verdens beste potetsalat

Vil gjerne dele oppskriften på en nydelig potetsalat.
Jeg har selv fått oppskriften av Emma og jeg kan ikke takke henne nok for den.


Nypoteter
Rødløk
Sitron
Salt/pepper
Fetaost med soltørket tomat
Hakket persille
Ruccola


Jeg deler opp potetene i litt tykke skiver før jeg koker dem i vann med litt salt.
Når de er ferdigkokte heller jeg vannet og lar dem kjøle seg litt (potetene trenger ikke være helt gjennomkokte)
Imens så blander jeg resten av ingrediensene i en serveringsbolle. Jeg bruker både sitronsaften og sitronskallet.
Så blander jeg oppi potetene og smaker til med salt og pepper (kvernet)

Håper oppskriften faller i smak. ❤

Bon appétit!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid å legger igjen spor på min blogg! Ønsker deg en fin dag videre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...