onsdag 12. februar 2014

Et stort skritt

Nå har jeg tatt motet til meg og snakket med en etablerer veileder.
Under samtalen kom det frem at hun ønsket at jeg meldte meg på det lokale etablererkurset som er i samarbeid med innovasjon Norge.
Så da gjorde jeg det da. Meldte meg på og hadde første kurs idag.
Det var spennende, litt vanskelig og litt krevende siden jeg ikke er så flink til å få ting ned på papir. Teori er heller ikke noe som jeg brenner noe særlig for. Men for at jeg kommer meg videre må jeg bare bite tennene sammen, klarne hodet og fokusere. Stå på og ta imot all den læring og informasjon de kommer med. 

Spennende tid i møte nå.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid å legger igjen spor på min blogg! Ønsker deg en fin dag videre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...