fredag 28. februar 2014

Hurra jeg vant!

For litt siden hang jeg meg på en give away på bloggen Fabelaktig.


Og idag lå pakken og ventet på meg da jeg kom hjem fra jobb!
Det er boken "tonerose design"~ dessertbord & kakedekorering.


Herregud som jeg gleder meg til å drømme meg bort i alle sidene. Så masse fine tips og drøssevis med inspirasjon.
Har allerede satt et bokmerke på påskesidene og kunne godt ha begynt med det imorgen.
Perfekt dag å motta en perfekt bok. Tusen takk fine Maia!
God helg til dere alle!

2 kommentarer:

  1. Så gøy, gratulerer! :) Ser ut som ei fin bok!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja Ann Merete! Kjempe bra bok! deler gjerne litt tips med deg når jeg er i gang! :)
      Ha en flott uke!
      Klem

      Slett

Takk for at du tar deg tid å legger igjen spor på min blogg! Ønsker deg en fin dag videre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...