onsdag 26. februar 2014

Mega strikk~chunky pledd

Vet ikke om det er årstiden,været,aldern eller det at jeg egentlig ikke har så mye tid til overs som fører til at kropp, sjel,hode og hender kribler etter kreative prosjekter.


Denne gangen har jeg lyst til å gjøre noe for meg selv og til meg selv.
Øverst på "wanna do"  listen står det fantastisk herlige strikkepleddet av super chunky garn og megastore strikkepinner. 
Totalt forelsket og funnet ut at avstandsforelskelsen siden ifjor er uutholdbar!



Garnet er ikke av den billigste typen heller. Og med oppskrift som sier at jeg trenger garn opptil 1,5 kg så blir det mye penger. Så nå får jeg tømme noen sparegriser og se hvor mye garn jeg får.



2 kommentarer:

  1. kunne tenke meg et sånt pledd selv, men tror ikke armene min ville tåle å strikke noe sånt.....må bli veldig tungt å holde pinnene med alt dette garnet :-)

    klem tone

    SvarSlett
  2. Da blir det mye muskler da vet du Tone! hehe...
    Kan neste ikke se på bilde. får da mer og mer lyst på det. Vi kan jo strikke sammen. holde en pinne hver!
    Ha en riktig god natt!
    Klem

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid å legger igjen spor på min blogg! Ønsker deg en fin dag videre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...