onsdag 19. februar 2014

Noe å tenke på

Som nevnt i tidligere innlegg så sitter jeg med drømmen om å åpne min egen butikk.
Idag hadde jeg en viktig samtale som satte mange tanker i sving. 
Ble kveldsvisitt med spark og en kurv med laksetartar.





Fikk nye utfordringer masse info som må fordøyes. Tidligere planer og tanker må justeres. Jeg har tenkt mye og enda mer må jeg tenke. 

Så mange kriterier som må oppfylles for å få plass. Vanskelig å være liten blant store bedrifter som lett skviser deg ut.  
Men kan ikke gi opp håpet og drømmen!

God natt og sov godt! ❤️

4 kommentarer:

  1. Synes det var en godt tanke du har, gjør det du ønsker :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Ellen. Virkelig ikke lett og noen ganger tar det på både humør og energien. Men vil jeg oppfylle drømmen så må jeg også takle motstand. Ha en riktig god søndag!
      Klem

      Slett
  2. Hei. Når det gjelder å spraymale en gyngestol så må jeg si at jeg har mest erfaring med småting. Men tror det vil være fint å spraye en gyngestol. Bare pass på å bevege sprayboksen hele tiden så du ikke får sig i malinga. Med en sånn stor ting kan man helt sikkert ta neste strøk igjen med en gang man er ferdig med det første. Hvis det er mørk farge fra før på stolen og du vil ha den lys så tror jeg du må regne med å bruke noen bokser for de lyse fargene dekker ikke så bra med en gang. Tror ikke du vil få skjolder i fargen så lenge du beveger boksen hele tiden og tar mange nok strøk.
    Hyggelig at du titter innom meg.
    Klemmer fra Marit

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for tips! Gleder meg til sommern nå. For da blir det ny farge på gyngestolen :)

      Ha en riktig flott søndag!
      Klem

      Slett

Takk for at du tar deg tid å legger igjen spor på min blogg! Ønsker deg en fin dag videre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...