fredag 28. februar 2014

True facts om meg feb 2014

Mitt forhold til symmetri.
Jeg elsker at ting er symmetrisk og tror jeg fant ut av dette da jeg var ca 10 år og så på noe militær oppvisning. Du vet de har sånne striper nedover buksebeina. Når alle går og alt beveger seg likt så får jeg *DEN FØLELSEN*


Samme gjelder borddekking med servietter, glass og tallerkner. når du da står på enden og ser eller ovenfra så skal alt være på rett linje.

Alt skal ligge i samme retning. Husker da vi skulle sette opp butikken og jeg holdt på med kronelys. Alle eskene hadde etikket på den ene siden også lå de forskjellige lysene i forskjellige farger hver for seg. Men den ene esken hadde fått merkelappen på feil side av esken. Det vil si at når jeg villa ha esker med merkelappen mot meg så stod de hvite lysene feil vei i forhold til de andre. Jeg kjente ikke de andre så godt siden det var en nystartet butikk. Så jeg ville ikke begynne å tukle og dra ut 70 lys fra den ene esken for å snu dem i "riktig" retning. Så jeg satt der da. Prøvde å overse det mens hele kroppen klødde av utålmodighet. Før jeg visste ordet av det så hadde jeg allerede kastet meg over de hvite lysene for å snu dem. RETT SKAL VÆRE RETT!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid å legger igjen spor på min blogg! Ønsker deg en fin dag videre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...