mandag 31. mars 2014

True facts om meg Mars 2014

Jeg klarer ikke å sove med sokkene på.
Da ligger jeg bare å vrir og vender på meg for det føles rett og slett ikke riktig. Men så fort jeg får dratt dem av meg så er det som en bryter som blir slått av. For da kan jeg sovne under 5 minutter.

Er du en #sovemedsokkerelsker?



Siden vi er inne i sovetemaet så kan jeg jo også føye til at jeg er av typen EKSTREM B menneske.  Om jeg hadde hatt mulighet så kunne jeg sikkert ha sovet i 24 timer!
Jeg fungerer rett og slett veldig dårlig tidlig på morgenen desverre.

Min største skrekk er å forsove meg til å hente storesøster på skolen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid å legger igjen spor på min blogg! Ønsker deg en fin dag videre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...